kentiver Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Har lydisolert gulvet i bilen, men er enda en del veistøy som mest kommer fra dørene, hvordan kan jeg best isolere der? Har kun 1 rull med Brown Bread igjen så må brukes med omhu;) Prøvde å feste en liten bit inni den ene døren men det ville ikke feste seg:( Noen tips til hvordan jeg demper inni dørene på en smartest måte? Plasten i dørene er forresten borte, så hva kan jeg bruke istedet? Biltema hadd ikke noe særlig. Kjøpe noe plast hos en rørlegger \ badromsplast av noe slag? Bør vel være litt tjukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Plasten trenger ikke være så tykk bare den er "seig" nok.. Den orginale er ganske tynn, men seig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Pøs på meg Vibroplast M1 og Splen matter fra STP. Disse kan fåes hos http://www.installbay.no Har selv brukt 15 matter av dette i min Vectra B og er kjempe matter..Fester seg veldig bra og demper utrolig bra. Men husk å gjøre ren overflaten der det skal dempes.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Dra til en byggevare butikk å hent fuktsperre eller byggeplast:) det er samme greia med to forskjellige navn:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg