Gå til innhold

Sjekke km-stand

Ranger emnet


robel

Anbefalte innlegg

Nei det er ingen god måte å sjekke dette på. Ellers kan du jo sjekke slitasje på interiør, ratt osv, så kan være en god indikator på slitasje.

 

Mitt tips er å drite i km. på en gammal bil og heller være opptatt over bilens stand.

 

Hva motor angår så kan du se etter kjølevann i olja (majones i påfyllingslokket). Det skal ikke lukte brent nedi der heller. Sjekk at ikke eksosen er blå eller tykk og svart.

Saab 9-5 2.0T

[x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ingen god måte å sjekke dette på. Ellers kan du jo sjekke slitasje på interiør, ratt osv, så kan være en god indikator på slitasje.

 

Mitt tips er å drite i km. på en gammal bil og heller være opptatt over bilens stand.

 

Hva motor angår så kan du se etter kjølevann i olja (majones i påfyllingslokket). Det skal ikke lukte brent nedi der heller. Sjekk at ikke eksosen er blå eller tykk og svart.

 

gud har talt

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart kikke på en E30 325, men saken er at den skal være kjørt 130k, noe jeg har liiiten tro på...

Er det noen greie måter å sjekke dette på? Helst i forhold til motor.

 

Mvh

 

 

Du kan jo også, sjekke service-heftet, om den har gått igjennom alle og flere til og evt sjekke opp med plassene den har vært på service. Er ikke så lenge siden jeg kjøpte ny bil og jeg har fått kjørt diagnose på den og hjelp til å sjekke ut servicene med plassene den har vært på. Men nå hadde min et godt utfylt heftet oxo da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår