Satrixen Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Noen som har vært inne å sett på http://www.steelway.se ? Synes prisene på dvd hovedenheter der er bra! Spes når en kan få en 7" dobbel din (innfelt) med dvd og touch til 5 laken.. Men lurer mest på den til 3700 kr. Ta en titt å gi tilbakelmld på hva dere synes da! :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 stilig dt der. hm lurer på hvordan det hadde blitt i golfen Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja den til 3700 kr leser minnekort og usb.. Den lurer jeg på! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Er redd det kan bli jævlig strøkent med den dobbel din enheten jeg :) liksom litt mer stilrent enn en indash spiller. Og så er den bare 1400 dyrere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 La merke til at den spillern som heter indash 81 er faktisk den jeg har i bilen min nå. desverre har skjermen tatt kveld. lyser bare helt hvitt. kan såvidt skimte det som står på skjermen. litt dårlig at den ryker et halvt år etter at den ble kjøpt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 å såpass? Hvor kjøpte du den og hvor mye gav du da? Er vel no garanti på disse vel. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje911 Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja det er stilig med dobbel din spiller, har selv en alpine dobbel din spiller med touchscreen og greier i golfen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja det er stilig med dobbel din spiller, har selv en alpine dobbel din spiller med touchscreen og greier i golfen min Du har ikke tilfeldigvis et bilde liggendes? Moro å sett :) Har du navi boks og? Står at denne skjermen er kompatibel til dette, men hvor får man tak i en slik navi enhet? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 å såpass? Hvor kjøpte du den og hvor mye gav du da? Er vel no garanti på disse vel. Vel, er det som er problemet. Den ble kjøpt av han som hadde bilen før meg. Han kjøpte den i sommer og jeg overtok bilen sist i november. Var visst kjøpt i sverige sa han. Så da tviler jeg på at jeg får fiksa den.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjipt..! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje911 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Nei jeg har ikke noe bilde liggende nei.. Nei jeg har ikke navi boksen desverre, føler at jeg ikke har så my bruk for den. Spilleren kan du finne her; http://www.alpine-europe.com/content/english/a2467.det.IVA-W200Ri_DVD-CD-MP3-WMA--Receiver---Mobile-Media-Station.htm Den ser bedre ut i virkligheten en på bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg