smiley87 Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Her er min Honda Civic Coupe 1.5lsi. Det er en 95-model som ble importert i 2004 fra tyskland. For tiden har den rullet 221500km og begynner å bli litt sliten motormessig, men ellers er den fri for rust og allt fungerer som det skal:) Det som er planen med denne bilen er allt, og den skal bli unik. Problemet er bare at jeg fortsatt går skole og begynner ikke å jobbe før til sommeren. Men jeg har handlet inn noen småting jeg kan kose meg med til jeg begynner å jobbe;) Litt om bilen: Honda Civic Coupe 1.5lsi med 101hk(d15b7)mpfi 1995 mod. Importert i 2004 fra tyskland Null rust Farge: "Paradise blue green pearl" Stil: clean Toppen "før" Toppen "etter" Noen bilder av det jeg har liggende i garasjen Siter Bjørnar Trangmyr Honda Civic Coupè 1.5Lsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ah.. meget bra bjørnar! dette blir rått når du e ferdig! ;) kor mye regne du me å ha gjort før du kommer tilbake hit? btw.. den motorn e ikke sliten før om 200 000 til ;) e mye å gå på der Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiley87 Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Er ikke helt sikker, så mye jeg får til:p Men uansett mangler jeg en del deler til motoren, og uten penger blir det litt vanskelig. Siter Bjørnar Trangmyr Honda Civic Coupè 1.5Lsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 ja penga.. hoff.. det ser ut til og være problem nr. 1 uansett ka Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg