Stian_460Se Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Må ha hjelp! hvordan få av gear kula på 460?? har prøvd og nappe den av, vri og dra alt jeg makter omtrent! men skjønner ikke hvordan den sitter, redd for og røske med meg er om jeg drar no mer:P så trenger hjelp nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_460Se Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlendi Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Må ha hjelp! hvordan få av gear kula på 460?? har prøvd og nappe den av, vri og dra alt jeg makter omtrent! men skjønner ikke hvordan den sitter, redd for og røske med meg er om jeg drar no mer:P så trenger hjelp nå! Skru den av? kan være gjenger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Jeg får heller ikke av gear kula! ;s Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg