belden Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Har i det siste fått en ulyd når jeg bremser. Lyden kommer fra venstre bakhjul. Er ikke kontinuerlig. Er en slags smell som kommer akkuratt i det jeg trykker på pedalen. Er det den gode gamle kalippersykdommen til Audi C4 som har rammet meg, eller kan det være en foring? På forhånd, takk:) Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 absolutt ingen idéer? :titties: Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Tyder på at det er noe som ikke sitter fast da :p Jekk opp og få av hjulet. Så er det bare og slite og dra i både caliper og bakstilling og alt annet du finner baki der :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Tyder på at det er noe som ikke sitter fast da :pJekk opp og få av hjulet. Så er det bare og slite og dra i både caliper og bakstilling og alt annet du finner baki der :) Kjedet meg inatt, og fikk ikke sove, så jeg heiv meg på jobben :p Det som viste seg å være feilen var at belegget på ene klossen hadde løsnet, og lå løst imellom kalipteret og skiven, derav donkelyden når jeg bremset. Når jeg først holdt på med det oppdaget jeg også at de stagene som gjør at at begge sider av kalipteren trykker på skiven var fastrustet. Etter mye makking og banning klarte jeg å få de opp. Pussa de rene og satte dem inn med grease. Så nå skal skuta bremse skikkelig igjen :) Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg