-cardudde- Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Heyhey! Da har jeg fått rotet sammen en modd igjen. Inspirasjonen for denne modden er åpenbart Die Aller Vaerste sin ræcer gølf, jeg syntes den er utrolig rå og samtidig ganske harry. Jeg valgte å kombinere rat-look med nogenlunde racing. Håper modden faller i smak! :D Org: Modd: Modd 2: Mvh Dusy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 jeg kan null om photoshop men jeg synes den var drit rå! komboen rat/racing var fet! elsker rat looken:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 nice, fått på litt rust og greier:D jøss, da var jeg aktiv i ps forumet igjen:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Tusen hjertelig! :D @ Neon: Det var på tide du, hehe. Venter spent på fler updates på Bimmern din. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg kan null om photoshop men jeg synes den var drit rå! komboen rat/racing var fet! elsker rat looken:D hvor er ratlooken? og hva mener du er ratlook? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 okey er ikke helt ratt look er mere racing egentlig men rat rod er er noe som skall se ut som skraphjern med riv under panseret. det mener jeg er rat look. samma gjelder dem bygge.herrene jeg preker med på A-bombers old-style-weekend i uddevalla som kunn er for rodder å ratt-rodder. å hvorfor bryr det deg? http://www.oldclassiccar.co.uk/photos-rod/hotrod_58.jpg Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Heyhey! Da har jeg fått rotet sammen en modd igjen. Inspirasjonen for denne modden er åpenbart Die Aller Vaerste sin ræcer gølf, jeg syntes den er utrolig rå og samtidig ganske harry. Jeg valgte å kombinere rat-look med nogenlunde racing. Håper modden faller i smak! :D Takker for inspirasjon. DGS2 blir heeeeeeeelt annerledes ;) Kom på Motorfestivalen for premierevisning :) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hehe, i lige måde! Blir spennende å se hvordan den blir, og håper på å komme meg dit. :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Var litt vel senket bak på første modd, kanskje litt lite luft i dekket bak (i forhold til forran?) Er også noe gæli med fangeren på høyreside, er liksom som om den forsvinner sånn plutselig der det var ekstra lykt før. Er også noe mystisk med feltet under fangeren hvor det var ett skilt før. Men var en veldig fin modd Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg