Bil87 Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hei! Har en Audi 80 2,3, som jeg har litt problemer med! Når jeg starter bilen så etter en liten stund stopper den bare! Det tar kanskje 3 minutter etter at jeg har starten den! Går helt fin i begynnelsen, så begynner turtallet å sprette opp og ned litt, før den til slutt dør ut! Noen som har noen tips om hva det kan være og hva jeg kan gjøre for å teste feil?!?!? Kan det være bensinpumpa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei! Har en Audi 80 2,3, som jeg har litt problemer med! Når jeg starter bilen så etter en liten stund stopper den bare! Det tar kanskje 3 minutter etter at jeg har starten den! Går helt fin i begynnelsen, så begynner turtallet å sprette opp og ned litt, før den til slutt dør ut! Noen som har noen tips om hva det kan være og hva jeg kan gjøre for å teste feil?!?!? Kan det være bensinpumpa?? Jeg ville hørt med Audi, de vet nok garantert hva problemet er. Isteden for å feilsøke i lange tider. Kan jo være noe med dyser og slikt. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg