nnnneh Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Tok du av kaliperne i forbindelse med bytte av bremseslangene? I så fall, er du sikker på at du monterte dem rett venstre/høyre etterpå? Kommer de feil, er det umulig å få ut all lufta. hmm.. dette har jeg faen meg ikke tenkt på. er ikke de bak mer eller mindre identiske da? de forran du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Dette følger av kalipernes konstruksjon. Ta en titt på figuren under, skannet fra Haynes. Dersom kaliperene monteres på feil side, altså opp/ned, vil ikke luftenippelen lenger være på det øverste punktet. Endene på "U-en" vil fylles med luft som du ikke vil greie å lufte bort, og resultatet er en myk pedal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Jeg tok ikke av kalipperene så de er på rett plass. Jeg får ta en ny lufterunde i helga tror jeg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 prøve flasketrikset? Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Er i orden nå. Var gummi fra masjetten på et stempel som hadde kommet i klem mellom stempel og kloss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg