jona! Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har kjøpt meg en rieger S3look front med grøftelyseholdere til min audi a3 97 mod. Så lurte på om noen viste hvem lykter som passer inn i disse holderne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg har kjøpt meg en rieger S3look front med grøftelyseholdere til min audi a3 97 mod. Så lurte på om noen viste hvem lykter som passer inn i disse holderne? Trodde dem fleste nettsidene som selger fronten, også selger tåkelysene... Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Tror det er de orginale lysa. Bilde av festene? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Når man først har en tråd ang. tåkelykter, noen som vet om ett sett som passer til Rieger RS4 fronten? =/ Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Post bilde av festene.. Hjelper mye Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hvor bestilte du denne fronten? Kunne tenkt meg en slik selv jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg