Gå til innhold

Navring til felgene mine

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte omegan sto det et sett med 7"X15" ET35 Fondmetal Tech3 felger på bilen.

Disse var det litt ubalanse som ble plagsomt fra 100km/t og oppover.

Det virker som om hullet i felgen er ca 3-5mm større en navet på bilen.

 

Ved montering av vinterdekkene la jeg merke til at kun en av disse felgene har en plastikkring mellom navet og felgen-

Hvor kan jeg få jeg få tak i flere slike ringer ?

 

Hvilken importør tar inn fondmetal ?

 

Felgene ser slik ut:

tech3silver.jpg

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål senteret på felgene. Og dra til en forhandler som selger felger. Så finner de senterringer som passer til felgene. Trenger ikke å være fondemetal. Har en haug med senterringer på jobben og. Så vis du ikke får tak i, kan jeg sjekke der.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg funnet en av de gamle ødelagte senterringene i kjellerboden og på den står det følgende:

 

Ø65,1 - 67,1 og den er av hvit plastikk.

 

Men jeg trenger nye ringer til mine Cromodora felger som skal på med sommerdekkene.

 

Tok ut en senterring og den er i aluminium med følgende påtrykt:

 

Ø1-67,1

Ø2-75

 

Men navet på omegan er jo 65mm så er ikke rart det blir litt slinger med navring på 67mm.

 

Det burde vel vert:

 

Ø1-65,1

Ø2-75,0

 

Er det noe som kan kjøpes i en felgbutikk eller må de bestilles til felgene ?

Hvem forhandler i så fall Cromodora felger ?

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår