SATYR Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Det er ikke en momentnøkkel, det er som du sier selv en gradskive..., er en del som skal trekkes til med grader vettu. Nå tar du feil. Tenk deg litt om sier bare jeg. Gå inn på biltema.no å se selv. En nøkkel som viser hvor mange grader du vrir burde vel ha gradskive festet til godset du skal skru inn i, ikke følge med skruen rundt.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hvisden står oppgitt i grader så er det en gradeskive..det er en tapp som du må feste et sted på bilen slik at du kan nulle ut skiva og at det holder seg mens du vrir. Mulig jeg har missforstått deg og at du egentlig mener en sånn som denne http://www.biltema.no/products/productimage.asp?iItemId=80945 Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Stemmer det. Jeg mente at det var gradert skive, ike grad skive som jeg sa. Men det er en momentnøkkel fordi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 men da er vi ji enig da jo...:blunk: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 kjøpte teng tools momentnøkkel idag.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 men da er vi ji enig da jo...:blunk: Jepp. Min feil! kjøpte teng tools momentnøkkel idag.. Er sikkert fin den! Husk å skru den ut hver gang du har brukt den da. Er ikke bra at det står i spenn inni nøkkelen over lengre tid. Blir unøyaktig til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Er sikkert fin den! Husk å skru den ut hver gang du har brukt den da. Er ikke bra at det står i spenn inni nøkkelen over lengre tid. Blir unøyaktig til slutt. jepp er fin den..går fra 40 til 210 Nm..skrur den tilbake hver gang..har lært litt på skolen da.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg