Gå til innhold

Min Corrado :D

Ranger emnet


MRGOOK

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik "C-nøkkel"? Er for å justere coiloveren på bilen.. Trenger sterkt å høyne den, kommer ikke inn i gården pga. bunnfatet kommer neri bakken.. Og idag klikka bossbilen fordi litt av gården vår er lovpålagt til å brukes som offentlig snuplass; og jeg sperra tydeligvis veien for den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik "C-nøkkel"? Er for å justere coiloveren på bilen.. Trenger sterkt å høyne den, kommer ikke inn i gården pga. bunnfatet kommer neri bakken.. Og idag klikka bossbilen fordi litt av gården vår er lovpålagt til å brukes som offentlig snuplass; og jeg sperra tydeligvis veien for den :P

 

Hehe.. Utrolig bra :D

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slags bensin fyller dere? Fikk beskjed av selger om å bruke blyfri98 :)
Eg har hørt om mange som har biler (ikke Corrado nødvendigvis) som går helt dødt på blyfri 95, men på blyfri 98 så går de mye bedre, sånn som de skal. Det er mere effekt i hver dråpe blyfri 98, men ikke nødvendigvis den beste for din bil. Eg bruker blyfri 95. Og då går min som den skal, og godt.

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik "C-nøkkel"? Er for å justere coiloveren på bilen.. Trenger sterkt å høyne den, kommer ikke inn i gården pga. bunnfatet kommer neri bakken.. Og idag klikka bossbilen fordi litt av gården vår er lovpålagt til å brukes som offentlig snuplass; og jeg sperra tydeligvis veien for den :P

 

er ikke bilen som er for lav.... men for dårlig gårdsvei... hehe må få ut noen bilder nå snart....

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil da!

 

Katalysator er det ikke borret hull i men staket gjennom så innmaten er fjernet, i tilfelle du ikke fikk med deg det. Grunnen til at den lager slik tikke lyd er at den sitter så nær motoren at du hører de seperate smellene slå i hulrommet som er i kat'n.

 

Coiloverne kan du bare skru mens de står på bilen. Bare vask de og bad de i WD-40. Gjengene skal være forholdsvis fine på coiloverne dine. De kunne iallefall skrus bak.

 

Kon filteret kan du bare sette der den originale luftboksen står. Bare behold underdelen da det er lagt noen ekstra luftrør inn i den fra grillen og frontfangeren. Du trenger vel egentlig en plastikk eller metall overgang fra slangen som ligger der men vi monterte bare filteret rett på siden slangen er ganske hard. Ble tett så vi tok det for go' fisk. Merket faktisk litt respons fra det!:)

 

Joachim skulle egentlig si at du kunne få med det vi hadde brukt for et par hundrelapper(siden filteret var mitt).

 

Anyway, et par bilder:

 

DSCN4288.jpg

Ikke kjipeste regnr i nabolaget!:D

 

DSCN4283.jpg

 

DSCN4215.jpg

 

DSCN4214.jpg

Her ser du filteret på venstre side.

 

 

Mvh Andreas

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår