Wankel-Power Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei nylig handlet golf3 cl 1HXO-A 1995 mod og lurer på om det skal være abs på denne isåfall virker den ikke... prøvd og finne noe om dette ved søk på google men finner ingenting..haster så takker for raske svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hehe er alle føllesjuke eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab83 Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Om du har abs så tror jeg du skal ha en abs varsellampe på dekselet til venstre for lysbryteren. Siter Golf 3 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 det er det men er usikker på om de lampene er på alle golfene? hva koster nye følere som det mest sansynlig er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 det er det men er usikker på om de lampene er på alle golfene? hva koster nye følere som det mest sansynlig er Lampe for Airbag og abs skal nå lyse når du skrur på tenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 sjekket dette og isokontakten var trukken ut bak lysene! airbaglampen slukker men ikke abs nå skal han faenmå få!!! noen tips til hvordan jeg skal gå fram? ga 24000,- for 95mod golf3 1.4L km stand 250000 stikkakslingene er byttet batteri nytt og hjulagrene er nye pluss coil tennledninger osv.sort ser pen ut med hengerfeste... så viser det seg at jeg var dum og ikke merket dette med de lysene før på kvelden og da viser det seg at ikke abs funker! hvor mye koster det og utbredre dette med deler og arbeid? må ha noe konkret og ta han på... så hjelp meg med gode komentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 mener det er rundt 6-7oo kr abs føleren.. men du har 4 stk.. kan være greit å kople det til igjen og komme seg på verksted for en diagnose kontroll. Du må ikke bli så stresa på dette da.. er i grunn ikke et så digert problem men skjønner at du blir irritert når selger ikke har gitt deg alle opplysningene.. som sagt plugg i kontakten igjen og sjekk om det er lamper som lyser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 mener det er rundt 6-7oo kr abs føleren.. men du har 4 stk.. kan være greit å kople det til igjen og komme seg på verksted for en diagnose kontroll. Du må ikke bli så stresa på dette da.. er i grunn ikke et så digert problem men skjønner at du blir irritert når selger ikke har gitt deg alle opplysningene.. som sagt plugg i kontakten igjen og sjekk om det er lamper som lyser.. sjekket dette og isokontakten var trukken ut bak lysene! airbaglampen slukker men ikke abs så må vite ca total kostnadene på dette så jeg kan kofrontere denne mannen sakli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 sjekket dette og isokontakten var trukken ut bak lysene! airbaglampen slukker men ikke abs så må vite ca total kostnadene på dette så jeg kan kofrontere denne mannen sakli Forran koster føleren 390,- og bak koster den 582 på http://www.norskbildelesenter.no Men som golftdkgreen sier så koble i kontakten å få tatt å lest av feilkoder om hvilke føler/følere som er gåne:) Meget kurant å bytte pluss at feilen sletter seg selv når du kjører over 30km/t om jeg ikke husker feil! Så det blir nok ikke så dyrt!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg