mr|ece Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=95622 Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=95622 Morro, men dårlig gjort at vi ikke fikk flere byggebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Så bilen på rudskogen... Sinnsykt het! Gratulerer med beste i Audi klassen! :) Et lite bilde jeg tok... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carzone Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hvilken lakk er det på denne? SYYYYYKT fet bil!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hvilken lakk er det på denne? SYYYYYKT fet bil!!!!!! er no rød lakk fra House of Kolor.. ikke sikker på basefargen osv.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei! Tar opp igjen denne tråden igjen jeg. Holder på selv med tilsvarende ombygging. Har derfor et spørsmål som Jan Roger kanskje vet svaret på.. Om det er montert orginal xenon på bilen? Hvis ja, så er koblingen på en B6 litt forskjellig i forhold til B7. Skal ha på bi-xenon på min og da er det en magnetventil i den nye lampa som jeg ikke har ledningsnett til å styre på bilen min fra før. Denne må nok kobles for å regulere nær og fjernlys.. Her mottas svar med en STOOOR takk :) Hilsen Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg