740tic'ern Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hei. Driver å å monterer fjernstarter/alarm om dagen og bruker derfor haynes boken for å få oversikt over kretsene i bilen. Men jeg lurer litt på hvordan jeg f. eks kan finne ut hvilke reléer som styrer sentrallåsen. Er det ingen oversikt over dette i boken? Jeg finner bare en oversikt over kretser som viser at sentrallåsen går inn til ett relé, men ikke hvilket. Jeg kan sefølgelig teste hvert eneste relé, men hadde vært fint om boken sa litt mer om plassering av div. el komponenter. Noen som vet om dette står i haynes et lurt sted? Volvo 940 btw. Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vovlo Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Si litt om hvordan det blir tilslutt da, og hvordan du gikk fram! Om du får det til;) Siter http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic'ern Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jepp jeg skal se ifra hvis jeg får det til å funke. Har skjønt hvordan tenningen fungerer hvertfall, så skal vel være mulig å få til. Kobler vel alt opp i påskeferien. Prøver i mellomtiden å finne ut hvordan resten av tingene fungerer! Wish me luck:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg