BENT87 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 bilen er vanskli å starte? bilen sto i ei veke da startet den med en gang. gjekk i 2 min så stoppet eg den og for inn og åt. Så når eg skulle starte den igjenn startet den ikke. måtte kinne veldi lenge. Etter eg tråkket litt på gassen startet den igjenn hva kan de være? bensin (litt logisk kanskje) eller elektrisk? skal skifte plugger for di var litt svarte. bilen låg på 2000 på tommgang. Har stilt ned nå da. men låg på de før? motoren er en 1.8 sprort mk2 golf motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 sikkert någe me forgassaren då,gjerna du sko hatt litt sånn få fekk vann piss oppi,huske ikke hva det heter igjenn heheh :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 kondens fjerner jah hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 kondens fjerner jah hehe stemmer:P hehe.. må gi bongass for å få ster på den... vrir eg om nøkelen og ikke gir gass vil den vertfall ikke starte etter på.. da må den skubbes i gang:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 tingen er de at de er innsprøytnings motor...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Hva ligger den på tomgang nå da? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Hva ligger den på tomgang nå da? nei.. har egentli noe med saken har de vel... men har stilt den ned til litt under 1000rpm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg