The Opel Omega Man Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hei.. For litt siden kjøpte jeg meg en 74mod camaro som blei solgt som en prosjektbil. Det er en 5,7l 350 motor som står står i den. Den har headers og forskjellig små trim.. Den forige eieren oppga at det var rundt 300hk. Men tilbake til hva som skal gjøres.. Har begynt og plukke ut så å si alt av interiør i den nå, for jeg skal sveise et lite rusthull, åsså skal jeg tektylere gulvet invendig. Skal enten trekke opp setene, eller så blir de lakkert med skinnlakk.. Deler av interiøret blir lakkert i samme farge som bilen, som bl.a deklslet forran speedometeret, og dekslet over giret. Bilen skal lakkeres og fikses opp utvendig. Fargevalget har falt på en litt fin orange med to svarte fartsstriper over. Her er forresten noen bilder av hvordan den så ut før jeg begynte: Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Her en noen oppdateringer! Har plukket ut så å si alt av interiør nå, bortsett fra dashbordet. Planen nå er og fjerne litt overflate rust og sveise igjen et rusthull, og tecktylere bunnen. Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg