FEARme Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 hvordan er det med sub i disse bilene? tenker på blikk o.l mellom baksete rygg. hvor er bensin tanken på disse? Siter no kann du lur :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Tanken ligger i ryggen. eller henger rett bak. så den bremser en del bass. men har du et par skikkelige subber så durer det. har 2 RF HE subber i 190n jeg. kjenner de i seteryggen:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen:) Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har hørt noe om at man kan lage seg en porta kasse.. Med rør gjennom hattehylla og rett ned i kassa.. Da skal det visst blir bra! Tenkte å prøve ut dette i bilen min i løpet av våren.. Har da en kraftig 12" som skal gjøre susen:) Siter -90 mod Mercedes benz 230E (W124) -85 mod Mercedes benz 230E (W124) (solgt) -86 mod Dodge Ram (solgt) -86 mod Volvo 240GL (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEARme Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 hehe, fikk bra trykk ;) Siter no kann du lur :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 jeg har coupe da så jeg fjerna høytalerene bak og satt heller i disktanter der sånn at jeg har noe lyd som kommer bakfra.. men det hjalp veldig mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen:) Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 har du fått lyd i bilen? Bomma litt med lyden i den forrige 230E jeg hadde, da jeg hadde en lukket kasse med 12" Mens jeg lagde meg to hull gjennom hattehylla.. Jeg synes ikke dette hjalp stort i det hele tatt.. Så derfor hadde det vært knall å fått til noe med bilen jeg har nå.. Siter -90 mod Mercedes benz 230E (W124) -85 mod Mercedes benz 230E (W124) (solgt) -86 mod Dodge Ram (solgt) -86 mod Volvo 240GL (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg