kaffi Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg er interesert i denne http://www.mamut.com/dynabel/subdet489.htm Det jeg lurer på er om det er muligheter for å bruke den som dvd spiller med litt ekstrautstyr altså den "media xpander" muligheten, hva kan en gjøre med den? Dvd? sjerm? touch screen mulighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Denne spilleren har jeg selv, og kan ikke annet enn å anbefale den på det sterkeste. =) Veldig bra forsterker i den, om du ikke har separat forsterker, og den spiller av i tilsvarende kvalitet som cd'n du putter inn+at den spiller mp3 overraskende pent. Mediaekspander-funksjonen går ut på at den kan lese data-cd'r, med andre ord kan du bla i mapper osv. Tviler sterkt på at den kan brukes som dvd-spiller. :sombrero: Den har også 3 Rca-utganger, ypperlig til kanaldeling mellom flere forsterkere! Siter 89' E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg