M-Turbo Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Bmw M535i 1986 mod. Diamant svart met. Motor: 3,5 litern fra e34 92 mod. Smidde stempel, Forstærka råda & Porta topp Xs-power manifoil, turbo, intercooler & Dumpventil. Electromotive 3 doble coila, lambda, kaljluftsfølar 3 bar map-sensor Dta s80 pro motorstyring. 6 Pucks sinterlamæll, helix trykkplate(700nm) Utseende: M-tech styling med modda front. Blir grå hele veien rundt etter hvert...skal også sote rutene å få på litt dekor :P stereo: Kenwood mp3, infinity front. Interiør: Orginalt..med måler får oljetemp, olje trykk, turbotrykk, og vannjtæmp. momo ratt Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Dette så ut som ett fett prosjekt. Har ikke sett e28 med turbo før. Jeg liker det jeg ser! Blir artig å følge med her etterhvert. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkesekser Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 rett å slett rått!:D Skal følge godt med på dette prosjektet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 E28 med 3,5 litern og turbo er alltid gromt! Stå på! Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg