joakim@hortensgutta Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei! Har en Audi A3 1,8 Ambition 1997 modell. Som de fleste sikkert vet har denne skjulte potter. Tenkte jeg skulle få fikset på dette, og da vurderer jeg å sette på et effektanlegg, effektpotte eller lignende. Noen som har gjort dette på tilsvarende bil? Vurderer i hovedsak cat-back eller effektpotte. Noen som har noen formeninger om hva jeg burde bytte til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Står mye om det her et eller annet sted.. prøv å søk i forumet! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Supersprint fra kat eller Ferrita. Godsjit av effektanlegg begge to.. Selv har jeg supersprint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Priser, linker osv? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Kjøpte anlegget mitt hos http://www.felgimport.no 's forhandler i Stavanger. Prisen der var 4500 for endepotta, så bygga jeg resten sjæl i 2,5". Røra og klemmer kosta 600 hos Bil Xtra. Ellers finner du noe på http://www.ferrita.no Her koster et ferdig anlegg på bilen rundt 6000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg kjøpte Simons fra kat. hos Bilxtra. 3100kr inkl. alt. Var plugg and play, tok ca 30 min å montere. Har også åpent luftfilter montert, å da er lyden perfekt for meg. Ikke for høy å ikke for lav. Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Eneste er at Simons ruster fort, så derfor ble det rustfritt supersprint for min del. Kanskje derfor prisen er dobbel og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg kjøpte Simons fra kat. hos Bilxtra.3100kr inkl. alt. Var plugg and play, tok ca 30 min å montere. Har også åpent luftfilter montert, å da er lyden perfekt for meg. Ikke for høy å ikke for lav. Har du rette endetupper eller er de bøyd oppover? Husker du nr på anlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Her ser du simons anlegget: Her finner du i katalogen, BilXtra forhandler disse settene. http://www.ray.se/Katalog/AUDI_SIMONS_SPORTSYSTEM_EXHAUST.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Har du rette endetupper eller er de bøyd oppover? Husker du nr på anlegget? Har DTM, bøyd oppover. Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Har DTM, bøyd oppover. Har du bilde av disse? Har ikke sett Simons DTM.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Har du bilde av disse? Har ikke sett Simons DTM.. :D Kan fikse bilde senere i kvell/i morgen :) Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 har simons dtm jeg også! meget fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Kan fikse bilde senere i kvell/i morgen :) Blir det noe bilder? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hvis det bare er for utseendes skyld.. hvorfor ikke ta en tur til svendsen eksos, og få sveist på noen litt flotte enderør. Noe jeg muligens kommer til å gjøre.. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg