Kjellah Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 jeg har en corsa a løps bil på svarte skilt. den 17 mars har den vært i norge lenge nok til at det kan komme skilt på. da regner jeg med at jeg må på biltil synet en tur. så lurer jeg på hva slags avgifter jeg må betale. Årsavgift? på skilting avgift? engangsavgift?... og om jeg vil få noe problemer med 4 punk seler og bur? buret kan man skru av staga ved dørene og den bak så man kan putte i bak seter... håper på svar:P Har også hørt man kan slippe no avgift etter 10 år. noen som kan bekrefte dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellah Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Tror nok de som kan gi deg de beste og mest riktige svarene på dette er biltilsynet selv.. Ring og spørr, er ikke verre en det.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Den er vel gjerne bare momset inn til norge? I såfall må du betale engangsavgift (regner du ut på toll.no), årsavgift og 400kr for skilt :) 10års greia du snakker om er bruksfradrag ang trimming evt ombygging av bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg