croaton Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hallo! Har søkt rundt på forumet, men ikke funnet noen tråder som beskriver mitt problem: Greia er at når jeg vrir på effektbryteren til varmeapparatet, så er det ingen endring i luftstrømmen. Hører heller ikke at vifta "starter" fra effekttrinn 0 til maks på 4 (?), er altså ingen endring i luftstrømmen. Det siver en jevn varm forsiktig luftstrøm uavhengig av innstillinger. Ellers en kjølevanntemp og alle andre indikatorer OK. Sånn jeg ser det er det enten: 1. Gåen bryter 2. Motstandsreguleringa rett innenfor bryter er gåen 3. Vifta er gåen Har dere noen tips og triks for å sjekke dette? Og hvordan kommer jeg til bryteren? Ser ut som det er ganske vanskelig å få av panelene fra inni kupèen? Er dette noe som en må få tilgang til fra et panel i motorrommet? På forhånd takk, croaton.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg