carwasher Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 noen som har bra tips til subber til min ROCKFORD 5002 forsterker ? jeg kjører nå en kicker 12" l5 på den og funker forsåvidt fint. men tenkte å prøve å bygge ett litt mere sq anlegg som faktisk kan spille musikk :) og tror jeg vill satse på 2X 10"... men hvilke ? helst ikke FOR dyre heller grunnet lavt budsjett :( skal bygge det i en 88 mod mazda 323 :P takker så meget på forrhond mvh stian Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 hør på http://www.bilstereoforumet.no så får du masse tips der. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 ukey. takk takk <3 Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 vet ikke hva du har funnet ut, men uansett så tror jeg du må issolere raserbilen din, de gamle japsene er ikke så veldig kjent for å være skranglefri :P Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hehe har merka det du gitt. finnes ikke en del i hele bilen som ikke rister. så har litt av en jobb forann meg :=) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg