ingevel Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 har et problem med en golf 1,8 sport med trommelbremser bak hvordan lufter eg desse er det lufte nippler på utsiden??? haster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 ingen som vet????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Niplene er på baksida av trommelen (i overkant). Dersom du har lasteventil på bakakselen må du stripse denne så den står i maks åpen posisjon. Dvs. at du simulerer "semester-keilform":D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Niplene er på baksida av trommelen (i overkant). Dersom du har lasteventil på bakakselen må du stripse denne så den står i maks åpen posisjon. Dvs. at du simulerer "semester-keilform":D. hvordan skal eg lause desse?? fant ingen greier til å ta pipe nøkkelen rundt... (høres sikkert teit ut men eg glemte hva detr heter...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Du bruker 7mm ringnøkkel. Som regel er pipene for korte til at de når helt ned til bunnen på niplene. Og bruk for Guds skyld ikke skiftenøkkel eller fastnøkkel. Da ender det veldig fort med at du runder niplene og da er det fort bare vannpumpetang og rå vold som gjelder (eventuelt nye hjulsylindere fra Tema til under 80kr/stk, og en del gøyal jobb for å skifte. Ikke foruten grunn bygger jeg som regel om til skiver bak....). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg