infested Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 det har nå oppstått ett problem som jeg gjerne vil ha mye hjelpe og idemyldring til... jeg tenkte litt på åssen skal jeg få støpt hele bagasjerommet og samtidig få det ut etterpå?... skal jeg trekke det opp istedet for å lakke?.. for da kan jeg jo kappe det opp og lime det etterpå som puslespill.. men det blir jo ikke like pent... også har jeg en kompis som driver med airbrush... han skal prøve å lage noe på noe av glassfiberet.. men det vil jo ikke synes med teppe :S hva skal jeg gjøre?.. kanskje ha det lakkert på sidene og teppe eller skinn i bånn? og åssen skal jeg gjøre det smart med baklyspærene? kan lage luke men det må ikke synes att det er luke.. åssen skal jeg lage en løsning der?? hva har dere gjort? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Er ikke helt sikker på hva du prøver på, men det høres ut som om du prøver å få en elefant inn i ett kjøleskap...? Det er da ikke mulig å støpe inne i bagasjerommet for så å ta alt ut i en hel del... med mindre du kapper sunt bilen :)Hva lager du? Hørtes spennenes ut... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 du kan støpe og så kappe..er det verre enn å bare sparkle skjøtene og grunne og lakke da?? Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Støp, og så vri biten 90 grader med seteryggene nedslått kan fungere på noen biler. Vanskelig å si uten å vite hvordan bil du har. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Han kjører nok Vectra;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg