infested Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 det har nå oppstått ett problem som jeg gjerne vil ha mye hjelpe og idemyldring til... jeg tenkte litt på åssen skal jeg få støpt hele bagasjerommet og samtidig få det ut etterpå?... skal jeg trekke det opp istedet for å lakke?.. for da kan jeg jo kappe det opp og lime det etterpå som puslespill.. men det blir jo ikke like pent... også har jeg en kompis som driver med airbrush... han skal prøve å lage noe på noe av glassfiberet.. men det vil jo ikke synes med teppe :S hva skal jeg gjøre?.. kanskje ha det lakkert på sidene og teppe eller skinn i bånn? og åssen skal jeg gjøre det smart med baklyspærene? kan lage luke men det må ikke synes att det er luke.. åssen skal jeg lage en løsning der?? hva har dere gjort? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Du bør vell kanskje spørre om det i Kompositt-forumet.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 der er det nesten aldri noen som skriver da Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg