MGR Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Synes den var jævla fet jeg. Hva hadde dere syntes om at ingen skulle style bilene demmes ? Fordi mange av dere synes det er "overkill, følger ikke linjer, jalla plast osv.osv." Det hadde jo bare vært helt tragisk... Noen som kunne ha blitt enda tøffere var å bytte til noen enda større felger og lavprofils dekk :) selv om noen styler bilan, trenger det ikke være stygt fordi da vel! min meining i allefall Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jeg og en kompis kom over denna på Alnabru på Lørdag. OBS! Neste gang du legger ut bilder av en bil du ikke selv eier, så fjern skiltnr... Dette er uansett en bil som fortjener mindre styling, og masse motor... mener nå jeg da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Han har fått på større felger nå. husker ikke navnet men veldig pene:) Jeg synes også bilen er pen,men min smak heller litt mer mot noe som er "cleanere". Men som man sier smaken er som baken,delt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 skal huske det til neste gang;) Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Han har fått på sttørre felger nå. Husker ikke hvilke merke det er men de er veldig pene hvertfall!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ops. blei dobbelt opp. sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 selv om noen styler bilan, trenger det ikke være stygt fordi da vel! min meining i allefall Uansett hvordan du styler en bil så er det folk som ikke liker den. Så mitt råd er bare å style på slik at du liker den selv :) Jeg personlig liker mye styling. Jeg synes ikke bilen blir noe styggere bare forde det ikke er 500-600hk i motoren. Er jo noen som faktisk vil ha en driftsikker og tøff bil. Uten å måtte drive å skru hele tiden... Jeg synes ikke det er så uberkult med en bil som ser helt orginal ut, men den har motor på 500-600hk heller :) D va nå mi mening =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg synes ikke det er så uberkult med en bil som ser helt orginal ut, men den har motor på 500-600hk heller :) Da er vel du en av få som ikke verdsetter en ordentlig sleeper. Er liksom ikke noe vits i å kjøre 4" eksos og digre vinger hvis bilen er original?:kiss Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Synes den var jævla fet jeg. Hva hadde dere syntes om at ingen skulle style bilene demmes ? Fordi mange av dere synes det er "overkill, følger ikke linjer, jalla plast osv.osv." Det hadde jo bare vært helt tragisk... Noen som kunne ha blitt enda tøffere var å bytte til noen enda større felger og lavprofils dekk :) Det er jo akkurat det det er! Tragisk Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Da er vel du en av få som ikke verdsetter en ordentlig sleeper. Er liksom ikke noe vits i å kjøre 4" eksos og digre vinger hvis bilen er original?:kiss Helt enig. Veldig morsomt med en bil som ser nesten original ut med mye motor. Ingen som tror noen ting før man gir på litt. he he:morph: :morph: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg