Vegard_h Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hei. Har en orginal Golf 2. Så bakre lyddemper, den som stikker ut helt bak er orginal. Jeg driver å ser på nettet på slike Effektpotter, da jeg skal skifte ut BARE den bakre lyddemperen mot en effektpotte. Her er det en link og bilde over hva jeg mener: http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?products_id=2684&osCsid=9a553e6703ca3b694d3214b87d501645 Så lurer jeg på, vil det bli noe annen lyd? Kanskje grommere lyd? Og hvordan blir det med effekten? Er takknemmelig på svar både på mail og i forumet. MVH Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ja, du vil merke stor forskjell på lyden. Det gjorde ihvertfall jeg da jeg bytta bakpotta. Det blei nesten litt grom lyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hei. ja du vil få grom lyd i bilen din med å bare bytte ut bakre potte, men noe mer effekt vil du nok ikke få. Siter bil/er: - 2000 vw passat 1.8t highline - 1996 rover 620ti - 1989 vw golf 2 1.8L - 1987 ford granada 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_h Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Okei, takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Pass på så du får passende dim på røret, så det passer på org anlegget :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 skaff deg 2.25" hele veien, grym lyd og kanskje litt bedre respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 For en dårlig potte du hadde plukka ut, det må jeg få si. Gå for doble enderør, tar seg sannsynligvis mye bedre ut gitt. Over til det du faktisk spør om; noe effektøkning kan du glemme, at lyden blir grommere varierer litt.. Noen opplever kanskje en dypere lyd, som kan virke "tøffere", men effekten uteblir nok der og gitt :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_h Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Okei, joa det er jo lyden som er mest spennende her. Det er jævlig svert denne bak enden, er jo bare en rundt bakende om du skjønner. Ikke to rør. Men hvor får en kjøpt slik med to enderør da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 BilXtra og Torshov fører Simons. Kat-Back effektanlegg koster deg ca 3100,-. Dette + åpnt luftfilter vil gi deg en fin lyd. Det gjør min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_h Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Okei, høres rått ut! :) Skal prøve å montere et idag, men det er veldig stort. Over 10cm diameter på enden, men få se hvordan det er. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 kjøp heller ei effektpotte/påkost fult eff. anlegg. de der pottane som er universale kommer du til å knekke i 46 biter og kaste fae...ivoll. bråker og durer i heile bilen. bare et tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg