infested Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 noen som har noe brukt som vil selge??... eller hvor år jeg tak i billig evus kabler?... er det noe vits med evus?... og feks billig voltmeter?... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hvaslags utstyr har du, må nok ha litt mere info... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 skal ha mye kabler... trenger ca 30m med 50mm2, 4 voltmetere, 4stk sikringholder til 50mm2, 50mm2 kabelskosett... hm... ja det er ihvertfall det viktigste Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Bare å sende importøren en mail det... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 hvem importør? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 sjekk http://www.morel.no du:D Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 okai takker.. da skal jeg sende mail jeg pål :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Om det er noe vits med EVUS? Det er jo vits i kabler iallefall. Jeg vil ikke si at EVUS utmerker seg iforhold til andre kabler på markedet akkurat. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 i forhold til torshov? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 mange av kablene på torshov er jo akkurat det samme som evus da bare en 100 lapp billigere. feks EVUS RS 500. Hi-End signalkabel 5 m er 100% lik som prosonic sin som koster 100kr mindre på jalla torshov:P har selv en slik som jeg kjøpte på torshov og har sammenlignet med evus sin og dem er 100% like. trur evus og feks prosonic blir laget på samme fabrikk bare dyrere innpakning på evus hehe.. batteri terminalene til evus suger maks da skruene ikke kan strammes og dem detter av, og er genrelt ganske ubrukelig, har stinger terminaler nå og det er 1000 ganger bedre, og kablene dems er ikke noe bedre enn vanlige billig kabler hos torshov. kjøp audison, stinger kabler eller no hvis du skal ha kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 kjøp audison, stinger kabler eller no hvis du skal ha kvalitet. Dummeste jeg har hørt........ Stingerkabler er ikke det spor bedre enn Evus kabel, men stinger koster dog endel mer.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Dummeste jeg har hørt........ Stingerkabler er ikke det spor bedre enn Evus kabel, men stinger koster dog endel mer.. Jeg synes ikke EVUS er noe bedre enn OFC som du får kjøpt overalt til halve prisen heller. Og jeg har prøvd begge deler og har koblingsutstyr fra EVUS til nesten 4000 kroner. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Jeg synes ikke EVUS er noe bedre enn OFC som du får kjøpt overalt til halve prisen heller. Og jeg har prøvd begge deler og har koblingsutstyr fra EVUS til nesten 4000 kroner. Har jeg sagt noe annet? Bilde fra den gamle dB-bilen min.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 har både stinger og evus 50mm2 kabler i bilen,og må si at evus er endel bedre,tenker da på stivheten i kabelen,stinger kabelen er mye stivere en evus kabelen Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Har jeg sagt noe annet?Bilde fra den gamle dB-bilen min.. automatsikringer det er bildet av der?... og hvorfor mange inn men kun en ut? :S Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg