Asbjørn² Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 200SX'en begynner å bli ferdig utvendig, så nå kan jeg begynne å prioritere lyd :) Har bestemt meg for 6,5" i dørene og jeg skal ikke ha komponentsett. Høyttalerene må altså spille bra i hele spekteret. Jeg vil ha noen høyttalere som leverer grei bass, sub kommer ikke helt enda. Tror jeg setter en grense på 1500,- for paret. Jeg har sett litt på Infinity Kappa, bra valg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn² Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hadde håpet på litt bedre respons enn dette på O Store Bilforumet. :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 kjøp deg noen bedre enn de høytalerene der ;) vis du vil ha skikkelig bra lyd ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Enig, de der er ikke spesielt gode. Var og hørte på dem her en dag, høres ut som lyden kommer fra bak høyttalerne ett sted. Skjønner ikke hva de har tenkt på når de laget dem. Det samme sa også selgeren hos Bilradiospesialisten jeg snakket med. Jeg satte også grense på 1500 når jeg så etter høyttalere, men endte opp på 2500,- Det ble Polk DB6750, de er mye mye bedre enn alt annet i samme prisklasse som Bilradiospesialisten selger i min mening. Krystallklar lyd med mye bass. Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 f.eks http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10947&PHPSESSID=2fdc4876ce3d567c936e50432a64bfe3 eller morel pulse. sjekk morel.no og send en mail til sjefen der eller Rockford Fosgate T162C Power, hvis du liker den slags eller disse da http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=335 mye å velge mellom Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg