benredik Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 tja. var ikke inne da, brukte bare kort. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neon Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Civic_Boy Hvem er enig med at civic er en kul bil i vert fall når den er styla1:cool: Civic er kongekul når den er styla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 civic er dritfine når de er styla, :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoopyPimp Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Og får å fyre opp under litt her har dere bilde av min civic 96 Bare min sin.... Mvh: Jacek Z Siter Jacek. Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
si_sport Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by SnoopyPimp Og får å fyre opp under litt her har dere bilde av min civic 96 Bare min sin.... Mvh: Jacek Z Dritta kul!!! Civic er den beste bilen uansett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Allt for høy da.. ikke no fin front heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Synes den er ganske fet jeg! Tror du lå bak meg en gang opp den lille bakken på grønland bak politihuset.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Her er min civic. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Tidlig oppe du også? Uansett: Virker rå den bilen din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 er oppe hver natt jeg. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Du som kjøpte KMR sin Civic... Sikla litt på den jeg og! Men så dyr da! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Har dere ikke skjønt det enda ???? Og, Momo GT2 Tuning felga passer mye bedre på Audi B3/B4 karosseriet :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esone Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 ja får slenge meg på jeg og å poste noen bilder av bilen min da :) Siter -= http://www.club-honda.org =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by RaCk Her er min civic. QUOTE] Nice Car :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hvordan framfanger er det på bilen din RaCk? og hvordan spredere? Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg