Trulsen Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 God kveld folkens. Holder på med å style bilen min nå, men jeg må jo lakke greiene.. Jeg skal ha lakket dette: En grill, to øyelokk, en bakrutesenker, en frontfanger, en bakfanger og et par med sideskjørt. Er det noen her inne som jobber som lakkerer eller noe som kunne tenke seg å ta dette på kveldstid? Eller er det noen som kan henvise meg til en billig og bra lakkerer i Bergensområdet? Regner med at dette vil koste noe rundt 4-5000 på et lakkverksted. Har søkt på diverse forum rundt omkring og funnet ut at andre har betalt noe rundt den prisen jeg antyder. Håper jo noen har noe fornuftig å komme med her.. Send gjerne PM. Mvh Truls. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Om du ikke lykkes med noen som tar jobben svart for deg, så ta kontakt med Åsane Billakkering. De ligger ganske bra an i pris sammenlignet med andre lakkeringsverksteder i Bergensområdet. http://www.asane-billakkering.no/hovedside.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Har fått en grei pris på Åsane lakkering.. 3000+ mva. Fikk også pris på med et lakkeringsverksted hjemme i Ålesund. De ville ha 3000 inkl mva og grunning. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg