Royal Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hei, her kommer det et knippe spørsmål en 1992 Audi Cabriolet 2,3, heretter omtalt som bilen :D Bilen har en knust baklykt(den midterste biten)derfor trenger jeg ny, og lurer på hvor jeg kan få kjøpt en ny og rimelig slik en. Jeg lurer også på å kjøpe meg noe styling, så da spør jeg om folk vet om bra nettsjapper med god service og gode priser, som leverer styling til min bil. Da lurer jeg også på folk i Telemarksområdet som lakkerer sånt billig.. (gjerne pm :D) Senkefjærer i en billig og bra prisklasse er også noe jeg lurer på. Norsk Bildelsenter kanskje? Tilslutt lurer jeg på hvor man kan få kjøpt ny interiør farge.. Det treinspirerte interiøret jeg har er ikke akkurat det flotteste audi har levert.. Takk på forhånd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurings Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 trenger og ny baklykt, er knust på min å:(.ellers så har bsbildeler mye styling till cabben din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg