AudiThomas Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Noen som kan sånn kjapt hjelpe meg å tegne på tysk politi dekor på bilen min? Noe slikt? Kanskje litt mer rette linjer osv? mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Den er litt feilplasert, men kan prøve! Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Den er litt feilplasert, men kan prøve! Kan godt legge inn noen andre bilder av bilen min eller polizei hvis det skulle hjelpe? tenkte ikke prikk lik dekor jeg skjønner du, bare noe lignende, så trodde dere tegner på:)men vet ikke hva som trengs jeg, bare å si fra:) men takk skal du ha=)=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hehe, her er min, for og sie det mildt så er det sterkt slurv, har dårlig tid, men her :lol: Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Et lite tips om hvordan jeg ville gjort det.. Jeg ville tatt og brukt de eldre tyske politibilene som mal, de med grønne dører og grønt panser med hvit skrift på.. sånn som denne: http://www.cs.utah.edu/~hatch/images/misc/porsche.policia2.jpg Håper du realiserer planene, kunne vært kult å se en polizei caddy! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ble da ikke dumt dette, skal se litt på de gamle typene også ja:) ja jeg må nesten dekorere slik=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg