Gå til innhold

Sommertreffet

Ranger emnet


nicolai

Anbefalte innlegg

Må nok desverre skuffe :(

Jeg skal til syden nøyaktig en måned etter, så rekker ikke rudskogen treffet iår heller:( Men lurte på å dra på Gatebil Mantorp.. Vi kunne jo muligens prøvd å få med noe Skoda folk bort der da.. Så vidt jeg har fortstått er det litt mer interesse for Skoda i Sverige enn Norge og.

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer men det er gatebil da.

eg skal ikke sverte gatbil folket, men jeg vil si min mening.

det blir dårligere og dårligere ettersom prisen går opp for min del. det var bedre før når alle biler slapp inn på banen.

tror ikke jeg blir å reise på noen "gatebil" stevner

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt enig med deg egentlig, husker første gang jeg var der, kosta dritt og ingenting, blir bare dyrere og dyrere og man blir flytta lenger og lenger vekk fra banen :P

Tenkte jeg skulle teste ut dette greiene i sverige å se om det er noe, verdt ett forsøk.. er og litt langt å kjøre opp i nord, hvertfall når man ikke kjenner veiene, har kjørt til møre og romsdal og de veiene er kronglete og svingete. ikke noen gøye veier å kjøre på..

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår