larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Okei, dette er min første toon, så er ikke så altfor bra, men alt er toon, itteno filter! Bildet er tatt av Henrik, så takk for at jeg fikk bruke det! :wink: Kommer til og gjøre noe endringer, bla. noen detaljebilder, og evt. en liten tekst om bilen. Men jeg trenger også litt hjelp, har bilen en internett side? evt. litt specs om den? jaja, nok shitchat, her er den. Originale: Toon: Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Veldig hakkete linjer... spess frammfelgen. Men bra til å være din første:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Veldig hakkete linjer... spess frammfelgen. Men bra til å være din første:) Takk, men bildet er forminska fra 3500x2536, så det ser mere hakkete ut en det er! :P Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg