_Sjakalen Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hallo! Jeg har en passat fra 90, type sedan. Bilen er en 2-eiers bil, og har rullet ca. 200 000km. Dessverre finnes det veisalt her hvor jeg bor, og på veiene jeg kjører, noe som resulterte i at bakre potta på bilen har rustet av. Ergo, jeg trenger et nytt eksosanlegg. 1. spørsmål, hvor dyrt og hvor skaffer jeg dette? I tillegg har jeg fin kneppelyd når jeg svinger, så jeg går ut ifra at drivakslene (eller drivakselforingen eller hva det heter) synger på et eller annet vers. 2. spørsmål, hvor får jeg tak i dette, er det vanskelig å skaffe, og ikke minst, hva er prisen? og til alt hell skulle jeg til jobb igår, først kjører en på meg og knuser speilet på førerdøren, så slutter varmeapparatsvifta og snurre. Speilet er i tusen biter, og bryteren til vifta har smeltet.. 3. spørsmål, Hjelp...? Hvor dyrt, hvor finner jeg? det er mer, men orker ikke ta det nå;) Fint med passat! Sjelden problemer ble jeg fortalt, og dette er tross alt slitedeler så bilen er god som gull! Takker for hjelp og svar! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Sjekk på mekonomen.no du. Jeg har forresten det meste du trenger. Har en 2.0 passat som skal skrotes. Lite brukt komplett eksosanlegg. Nesten ny drivknute på høyre side. Speil. Komplett bryterpanel til vifte pluss masse andre deler. Dette er en sedan, så har også karosserideler uten rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amg Power Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hvis du får tak i komplett brukt eksosanlegg er du heldig, for det er jævlig dyrt å kjøpe nytt... hilsen uheldig offer... hehe Siter mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 komplett simons effekt anlegg fra kat koster ikke så mye på mekonomen. 2500- 3000kr om jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg