spurv Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Heisann.. Jeg skal senke bilen litt i år. Tenkte litt på Weitec Ultra-GT som dem har på Norsk bildelesenter ( til 4500kr ) dette er fjører inc dempere. Noen som har testet disse ?! har også titte litt på Oettinger(m koni dempere) sine til rundt 9000kr hos http://www.artracing.no . Prisforskjellen er jo ganske stor.. Er Oettinger overpriset? eller er Weitec noe dritt? :). Ingen av dem er justerbare. Bilen er en 99mod 1.8T sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenand Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Har en Passat selv som jeg tenkte jeg skulle sette disse. Har 99 modell jeg også, bare at der stv og TDi. Noen som har noen erfaringer med disse? De snakker jo bare positivt om de på bildelsenteret, men det regner jeg vel med at de gjør uannsett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jeg har og en Passat jeg tenkte jeg skulle senke litt. Har 99 modell stv jeg også, bare at det er 1.8 20V ;) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Kjøp Koni Gul 35mm senk til bilen... funker gull! Koster ca 6000kr! Disse kan du justere hardheten på også. 35mm er nok på disse bilene, med mindre du aldri kjører på grusvei/snø :P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg