FireSt0rM Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei. Har en 94' Fiat Coupe som jeg holder på å sette nytt anlegg i. Har et Pioneer TS-C171PRS komponent set til front. Dette settet har noen delefiltere med den sinnsyk størrelse så det er litt vanskelig å få plassert det. Jeg har hørt at man skal unngå å ha lang avstand fra delefilteret til høytalerene. Lurer på om dette er fakta siden jeg har tenkt å enten plassere dem i hattehylla eller bagasjerommet sammen med forsterkeren. Dette settet har også ganske store tweetere så jeg får ikke plass der original tweeterene til anlegget sto. Lurer på om noen vet om gode løsninger til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei, eg har nokre STORE delefilter eg og. Dei har eg plassert i bagasjerommet sammen med forsterkarane, og eg har ikkje nokre problemer med det. (men det blir nokre meter med høgtalerledninger!) Når det gjelder diskanten, har eg ikkje nokre tips. (viss ikkje diskanten har eit plastikkhus og du kan demontera dette) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Puttet mine i bagasjerommet jeg og. Har trukket nye kabler i hele bilen, gjennom dørene osv. Har vert et slit, men det er verdt bryet til slutt. Er greit med noe som er sann hallveis gjennomført i stedet for hast arbeid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg