Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Skal få tilbake litt shine i felg kantene mine, skal ikke polere de da det er gjort for litt siden. Tenkte å bruke autosol jeg har liggende. Er det bare å klæshe litt på ei fille, gnikke, la det stå litt og fyre av med ei "ren" fille igjen? EDIT: Har og nylonrondell fra biltema, men den har jo rundt nav, snurrer bare i drillen! Vil gjerne ha innspill her:) Felgkanten har ikke klarlakk, er polert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ang. rondellen din så er det jo bare å slipe den flat i en 3-kant så snurrer den ikke mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ang. rondellen din så er det jo bare å slipe den flat i en 3-kant så snurrer den ikke mer... Ja vet.. men alt av verktøy ligger på "verkstedet".. så trodde det kunne gjøres enklere, som med ei fille:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Selvfølgelig går det an, men da må du være nøye å polere alle kriker og kroker, blir ikke pent hvis du slurver ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Autosol påføres i et tynt lag, la tørke litt og deretter pusser du vekk det tørre. Deretter polerer du til armen detter av. Vet ikke hvordan resultatet blir med bruk av maskin. Jeg brukte Autosol på mc (både lakk og krom), og alltid _etter_ polish. Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg