Stian_460Se Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Heisann! Skal gjøre no små fiks med bilen! så lurte på hvordan man fjerne gir kula på girspaken?? sett litt på momo pedaler, hvordan skal de festes?:S Og trenger en ny sånn pinne som sitter ved panserer, som spyleveska kommer ut ifra, mangler den ene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Heisann!Skal gjøre no små fiks med bilen! så lurte på hvordan man fjerne gir kula på girspaken?? sett litt på momo pedaler, hvordan skal de festes?:S Og trenger en ny sånn pinne som sitter ved panserer, som spyleveska kommer ut ifra, mangler den ene. Tror girkula er skrudd på.... Den selve dysepinnen til spyleren? Jeg skal kjøpe dyser fra en annen bil som har dem på panseret, og bore hull i panseret og montere dem der. Mest idiotiske patent ever som er på 460... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_460Se Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Ok! men er det toppen av girkula som må tas av for å skru den av da eller?? Jeg så litt på den spyle tingen istad, og fant slangen, og det kom ut spyleveske, så trenger en ny pinne oppå der, som spyler mot vinduet, tror mamma skal dra på volvo forhandleren! hvor mye koster en sånn ca?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Vet ikke - men delene til disse bilene er generelt ikke så dyre har jeg inntrykk av. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_460Se Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 okey! får høre i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Legg inn prisen her da - min også er knekt - mulig jeg bytter den nå som vinteren er over om den ikke er så veldig dyr - så slipper jeg finne noen bedre og montere. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_460Se Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Heisann! nå har jeg satt på ny dyse;) Den kosta meg kun 40kr! syns det ikke det var dyrt:P:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Du verden, det var jammen ikke ille. Da tror jeg at jeg skal hente meg to nye sånne og bytte ut. Var det kun selve pinnen, eller er det med det "festet" som den står i i bunn om du skjønner? Står den støtt, ikke vinglete? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_460Se Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei! Det er med den hvite nippelen under, som slangen festes i, og en gummi rundt dysen som stabilisator:P Min har ikke flyttet på seg enda den så:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Da skal jeg jammen meg dra å bestille to sånne. Du har ikke tilfeldigvis kvittering med delenummeret på liggende? Så kan jeg bare gå inn og gi dem delenummeret istedet for å begynne å forklare hva jeg skal ha... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_460Se Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Heisann! Delenummeret har jeg vettu;) VO 3402215 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Nice, takk skal du ha! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_460Se Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 np:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg