AudiThomas Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Så var det bare å gå på høyresiden, hytta og platten:uhhmmwhat?: Denne var spesielt morsomt å holde på med: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Men ble ferdig med det etter en god del timer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Så bak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Da var karrosseriet rustfritt: Sagde av den lille platen som sto bak hvor skiltet skal være, har skaffet meg en kromma skiltplate foran og bak. Tilhengerfestet skal gjøres avtagbart, så kjører uten inntil videre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Da har jeg ikke kommet lengre ennå:) Her er noe av planene: * Lakkere den til sommeren * Pusse litt smårust under, tektylere. * Bytte ut bakruten med flat rute eller skyv vindu. Tips? Her er noe av det jeg trenger, så hvis noen har noe liggende så si fra: * Fine felger * Frontrute * Bakluke * Skyv vindu * Bremselast ventil * Golf 1 - speil, helst krom=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Motoren og drivverk er alt i veldig god stand, gidder ikke bytte motor med det første da denne er gulle god og bruker lite drivstoff, skal jo være bruksbil:) Bilen måtte eu-godkjennes før jeg får skilter på den, så satte den inn hos møller trondheim, der den fikk to feil: * Rust på høyre speil * Bytte "bremselastventil-tingen" bilen bremset bak før foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er dette lov???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Blir bra dette her! Du får rope ut om du trenger hjelp. Tror ikke jeg ville satsa på polinidekaler osv. Det er iallefall ulovlig å utgi seg for å være politi og å bruke reflekterende lakk uten spesiell tillatelse. Bytt bakruta, værsåsnill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ja skal bytte ut bakruta;) hva med tysk politi? :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 jeg har ei rute liggende hvis du er intresert i den.. strøken skyve-rute.. selger den for 1000k pluss frakt... ikke en krone under.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 jeg har ei rute liggende hvis du er intresert i den..strøken skyve-rute.. selger den for 1000k pluss frakt... ikke en krone under.. Fabrikat? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Har noe saker og ting som jeg kan bytte fra meg med tap, altså bytter billig bort=) Så hvis noen vil bytte noe av dette med caddy deler jeg trenger, så er jo den grei;) Dette kan jeg bytte bort: * 17" alufelger, kan skaffe bilde hvis ønskelig. (5*112) audi osv (mangler navkopper) * 16" alufelger, se bilde. (5*112 + 5*108 audi osv (mangler navkopper) * Ukjent Forsterker, kostet 1900,- * pioneer fjernkontroll (festes på rattet) splitter ny. * dekk til disse felgene pluss andre mer info? spør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 dukket opp et rust hull i gulvet som ikke ble merket på EU. Lett for en som har tilgang til sveis. Dukket også opp et annet prosjekt som jeg heller vil bruke tiden på, så selger denne med alt av utstyr og slikt til 5000,- send på melding eller ring den som er interessert. Ikke noe vits å prute........... (den på bildet i profilen min ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg