Zetec Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Sony Xplod 6x9 Sony Xplod 5 1/4" JBL 2x10" Subwoofere, trykkammer Sony Xplod forsterker 2x150w Kenwood Cd-spiller Selges for kr 5000 (Ta kontakt for evt info osv. Selges for en kamerat) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Selges noe separat? trenger en basskasse jeg... hva skal han evnt ha for bare den? hvor stor er den? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEHIND-YOU Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 hei! jeg trenger også en basskasse men du har vel solgt den:( men jeg trenger også en forsterker. hvor mye for kassen og forsterkeren samlet eller hver for seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by BEHIND-YOU hei! jeg trenger også en basskasse men du har vel solgt den:( men jeg trenger også en forsterker. hvor mye for kassen og forsterkeren samlet eller hver for seg? hei! jeg har en forsterker liggende! En Rodek 4x95 RMS i børstet aluminum. Pent lite brukt! Hadde den bare i bilen min i fjor vinter!! Ring meg om du er interessert! 48204910 Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg