A.Rief Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hoooolaaa... Det er kun ett startet prosjekt! Legger ut noen bilder fra sånn den var orginal... Og så noen av sånn den ser ut i dag... Til våren når den er klar kommer det maaaassseee bilder:) :ex_machin slik var den orginal da jeg fikk den: Sommer/høsten ble den slik: Over mot sommeren/våren kommer mer! jobben skal bli gjort ferdig;) PS. Felgene som sitter på er tilsalgs! PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 pen bil..få mer bakkekontakt:P !! Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hehe....takk for det:) Tror ikke det går å kjøre med faktisk! hehe... 14" felger vøtt! subba litt her og der for å si det sånn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Har felgene sittet på en burgunderfarget 2'er før? Syns jeg dro kjensel på felgene, og ser du er fra Gran. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ligner veldig på dem ja;) pen bil:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 takk for det! jo stemmer det... har sittet på en 2er før! Men nå må de selges...nye er på veii:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 14" på golf III er vel litt i det minste laget vel? :P du har 8x14" bak da antar jeg? og..6,5" foran? >.> Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 synes faktisk at bilen passet med 14 felger på.. flott bil med fin farge!!! Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 hehe! joda... Jeg synes bilen var knall kul med de felga... og er vært det jeg skal selge de for liksom! er 8" bak og 6,5" forran ja!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 hehe,blir passe lavt med dem da :D hva du skal ha av felger i kommende sommer da? eller er det ikke klart enda kanskje? :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 jo de er klare:) hehe.... bilen er vel ferdig til starten av mai:) Gleder meg sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Noen som vet hvor det er lettes å selge felga? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 prisen på de a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 5000...kjøpte i høst 2 nye dekk og 2 i sommer... koster 1100 pr stk...så synes jeg må ha igjen litt:P selv om felgene er verdt mer! 5k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 oki.. blir for mye i forhold til at det er14 tommere.. men skjønner at du vil ha 5 for de.. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg