slitenvolvo Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Noen som har bildet av egr ventilen på b230fk. Har en sak som sitter under innsugsmanifolden som ser ut som en pumpe av ett eller annet slag med tre stykk slanger på. Er dette EGR systemet, eller er det noe annet. Vil jeg få feilkoder/nødmodus på hjernen hvis jeg skrur denne av? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 høres ut som det er tomgangsregulatoren du snakker om,tar du vekk denne vil bilen din gå merkerlig på tomgang.hoppende mellom 1500-2000 O/min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Takker. Da får den være der den er :) Så bare så rotet ut under der. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 tar du vekk tomgangsmotoren din skal den(om spjeldet er riktig justert) svive på omlag 500rpm.. her har du bilder av egr ventilen, ett sånn den står på motor, og et annet sånn den passer best å være;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg