ealoken Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Ja, da nærmer sessongen seg, og etter det jeg vet er det mange som har skrudd iherdig i vinter og vårparten for og komme seg med på denne sportsgrenen. Men vi mangler funksjonærer, flagg vakter, inngang, parkering. Dvs, på de plassene vi ( jeg ) trenger hjelp på. Så om du ikke har all verdens med erfaring, men en stor glød for sporten IKKE nøl, send meg en sms,pm eller mail. Datoene for årets Drift-Battle treff er: 14 April License day Ruudskogen 19 Mai Pro Drift Lånke banen ( trondheim ) 3 Juni Pro Drift Rudskogen 23+24 Juni Pro + Club Våler banen. Jeg er tilgjengelig 24\7. Mvh Erik Mob: 93873354 Mail : ealoken(at)gmail.com Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 opp Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Stiller somsagt jeg :) på lånke sådan Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Stiller på Lånke jeg om ønskelig. Har hørt om flere interesserte også:P :thanks Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 stå sammen Thorsen? (A) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hei Skurk, har fått pm :) og du er velkommen som hjelp :) ang hvem som står hvor osv er jeg ikke sikker på. Må høre litt med FSR og Einar. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det er greit. Si fra hvis dere trenger flere funksjonærer da. Har flere kamerater/veninder som sikkert har lyst til å være med også. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 høres meget bra ut :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 kan også spre ryktet jeg ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 gjør det. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hadde jeg bare kommet meg til skogen kunne jeg fint vært flaggvakt, vært det mange ganger.. bor desverre langt unna disse banene det skal kjøres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 tog til sarpsborg og buss;) er bare og dra med en kamerat eller no! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ja sant det ealoken, får se om ikke noen jeg kjenner skal nedover å titte litt.. kommer også ann på dato, om det kommer overens med bilcrossen og alt det.. men jeg stiller om jeg kan og om jeg kommer meg nedover kan skjekke datoer og se om det kan gå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 3.juni kan jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 konge. send meg en PM med navn og nr. og gjerne hva du har gjort før :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg