Cheron Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Så var audi 80 luka på plass... :D Får ta et par bilder i morgen.. Nå er det øl og fotball! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Cheron Så var audi 80 luka på plass... :D Får ta et par bilder i morgen.. Nå er det øl og fotball! :D så får du tak i en til og monterer i min. fint det Leif :P kos deg med øl'en. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Kjøp luka til Goliath.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Liten oppdatering.. Har bytta ut den stygge svarte plastrøret som går fra powerrøret til tomgangstabilisatoren med et krommet rør :) Litt penere å se på... Bilder av luka kommer i løpet av helga... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Pent..... Hvor skaffet du det, pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by joarek Pent..... Hvor skaffet du det, pris? haehaehhae jeg vet :P men spørs om han vil røpe det. tror ikke det kosta han så mye akkurat hehe. vi tar det irl vi Jo Are. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by joarek Pent..... Hvor skaffet du det, pris? Stakk ned på rørleggeren i Sandefjord, spurte om han hadde noe skrap liggende, som han ikke skulle bruke. Fikk snuse litt i skraphaugen hans, og fant ei dusjstang i kromma kobber som hadde samme størrelse som original røret. Voila! :D Rørleggere liker vi ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by remster haehaehhae jeg vet :P men spørs om han vil røpe det. tror ikke det kosta han så mye akkurat hehe. vi tar det irl vi Jo Are. hehe.. sånne ting må vi dele med folket! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hehe. syns du sa dusjen hjemme jeg så. trodde du hadde kappa røret der og sto med dusjen i hånda nå :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hehe... Ikke SÅ ille da... Men dusjstanga var det :D Tror ikke dama hadde likt om jeg fjerna dusjen bare for å fikse opp i motorrommet ;) Da hadde det blitt baluba! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Da ble det slutt på moroa og motgangen begynner igjen. Oljelampa begynte å pipe og blinke etter en litt "hard" kjøretur med bilen. Har sjekket litt nå i kveld og tror vi har funnet ut det at det er oljepumpa som er gåen eller gått tett. Motoren tikker som et gammelt urverk fra Sveits. Bruker forøvrig bunnpanna fra en 8V GTI , selv om motoren er 16V. Dette kan være noe av årsaken til at den ikke får nok oljetrykk. Bestiller meg ny bunnpanne til 16V i morgen. Om ikke noen i østlandsområdet har en til overs? Si i såfall i fra! Jeg mener å huske at jeg sjekket oljepumpa som stod i min 8V GTI maskin, og den var identisk med oljepumpa som stod i 16V maskinen min. Dette kan stemme? Noen som vet? Evt har ETKA og kunne sjekket?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 sjekka, ser ut som det er samme oljepumpe på alle golf 1,6 og 1,8 liter bensin motorer. Hvilken årsmodell har du? så kan jeg sjekke på riktig år. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Motoren er 16V PL 89 modell... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Ja, er likt da, delenummer på pumpa er 027 115 105 E Bunnpannene på 1,6 og 1,8 er forresten lik på alle, delenummer 051 103 601 Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg