Gå til innhold

Gratis telefon

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Originally posted by NoLimit

Egentlig var det vel ikke så nytt for meg heller når jeg tenker meg om.. Får jo brukt MSN på denne måten også..

Men der ringer det ikke..

Ringer det inni hodet ditt da ?

Dette ip greia har jo krigsspill narkomane gjort en stund. Code-Man er i alle fall observert med sånt headsett forrran pc'en mens han komanderer sine med soldater ut i virtuell krig. wwoohoooo.

Mulig jeg må skaffe meg sånn når Sims Online blir pop. Så kan jeg sitte å skrike ut "Velg GUL sofa...GUL"

;)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karina

Ringer det inni hodet ditt da ?

Dette ip greia har jo krigsspill narkomane gjort en stund. Code-Man er i alle fall observert med sånt headsett forrran pc'en mens han komanderer sine med soldater ut i virtuell krig. wwoohoooo.

Mulig jeg må skaffe meg sånn når Sims Online blir pop. Så kan jeg sitte å skrike ut "Velg GUL sofa...GUL"

;)

hehe..nei det ringer ikke inni hodet mitt!

Og jeg får ikke komandert den jeg snakker med til å gjøre hva som helst.. hehe. Dette er ikke et spill. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tombra

Vet du når det vil bli mulig å ringe til mobil/fasttelefon da? Fremdeles gratis da eller?

:)

Det jobbes visst med dette her. Men jeg aner ikke når det kommer.

Det skal visstnok bli gratis til hustelefoner. Men tviler på at det blir gratis til mobiltelefoner.

Har egentlig ikke helt store trua på dette her heller.

Men hvis det funker og alt i orden så bør vel telenor snart passe seg... Er jo bare å ha tilgang til internett så har du gratis tlf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider